Наберите

+380 (44) 377-5751

и мы Вам перезвоним!

Правила тарифів

Опубліковані тарифи ІАТА

Говорити про тарифи неможливо без згадки про організацію "IATA" (ІАТА - Міжнародна Асоціація Авіаперевізників). Без акредитації цієї міжнародної організації не здійснює жоден регулярний рейс жодна авіакомпанія (перші три цифри на будь-якому міжнародному квитку є код ІАТА авіаперевізника: "Аерофлот" - 555, "Люфт Ганза" - 220 і т.д.). ІАТА також нормує міжнародну тарифну політику і акредитує туристичні агентства. Міжнародні тарифи, регульовані ІАТА - базисні тарифи, що не залежать від авіакомпаніъ, ми будемо називати тарифами ІАТА. До цих тарифів застосуємо термін - "опубліковані тарифи", тобто інформація про них занесена в тарифні довідники та доступна у всіх комп'ютерних системах бронювання.

Опубліковані тарифи Авіакомпанії 

Інший, мабуть найбільший, тип тарифів - це опубліковані тарифи авіакомпаній, тобто тариф на даний напрямок і на даного перевізника. Ці тарифи також не можуть встановлюватися і змінюватися без узгодження з ІАТА і значення їх подібні тарифами ІАТА. Авіакомпанія може опублікувати тарифи, що не мають аналогів серед тарифів ІАТА, але за згодою ІАТА, яка в даному випадку висловлює інтереси всіх перевізників і держав, що мають комерційний інтерес на даному напрямку.

Ці дві великі групи тарифів використовуються для розрахунків складних маршрутів з участю багатьох перевізників.

Конфіденційні тарифи Авіакомпаній

Літати за опублікованими тарифами справа не легка, наприклад: найдешевший опублікований тариф за маршрутом Київ - Амстердам - ​​Київ голландської авіакомпанії "KLM" складає 994 долара США (YPX3M - найцікавіше, що це, в добавок до ціни, дуже жорсткий тариф, купувати який необхідно протягом трьох днів з моменту бронювання і здати їх неможливо!). Очевидно, що летіти таким тарифом можна лише за великої необхідності, наприклад: Ви летите Київ - Амстердам на "МАУ", а повертаєтеся Амстердам - ​​Відень - Київ авіакомпанією "Австрійські авіалінії" (1/2 YPX3M + 1/2 BPX3M = ті ж 994 долара - при даному маршруті, мабуть мінімальний тариф). Якщо у Вас маршрут простий і ви обрали одного перевізника, то до Ваших послуг конфіденційні тарифи авіакомпанії. Як видно з назви ці тарифи є комерційним секретом (для інших перевізників в рамках ІАТА) авіакомпанії і визначаються попитом і конкуренцією на даному напрямку.

Нормальні тарифи

Тарифи які не накладають жодних обмежень на перевезення, прийнято називати нормальними. До них можна віднести тарифи: Першого (зазвичай позначається "F"), Бізнес ("C") класів і повний річний тариф економічного класу ("Y"). Квитки виписані за цими тарифами зазвичай підлягають повному поверненню, вільному зміни дат і маршруту, не мають обмежень ні за датами, ні за термінами дії.

Спеціальні тарифи

Найбільша категорія тарифів, якими користується основна маса пасажирів. Логіка авіакомп анії тут зрозуміла - чим дешевше тариф, тим жорсткіше умови його застосування. Тому, є сенс розглянути основні умови застосування і обмеження спеціальних тарифів більш детально.

Зазвичай всі тарифи даної групи мають мінімальний і максимальний терміни перебування в пункті призначення (т.н. Minimum stay і Maximum stay). За рідкісним винятком, більшість спеціальних тарифів має мінімум перебування ніч з суботи на неділю (т.н. "Правило неділі" -Sunday Rule) і максимум один місяць. Наприклад, Ви летите в Париж авіакомпанією "Air France" в суботу і повертаєтеся до Києва в неділю цього тижня: вартість квитка за тарифомEUAV (конфіденційний тариф компанії) складатиме 399 USD ("правило неділі" виконано). Якщо  Ви полетите по такому самому маршруту з понеділка по середу, тобто не захопите в Парижі ніч з суботи на неділю, то вартість квитка буде коштувати 799 USD.

Інший важливий критерій це наявність проміжних зупинок по маршруті (т.з. "Стоп Овер" - Stopover). Стоповером вважається зупинка більше ніж на добу. Майже усі спеціальні тарифи або не допускають таких зупинок або вимагають певної доплати за таку можливість. Зрозуміло, що всі спеціальні тарифи мають фіксовані дати вильоту і прильоту, зміна яких заборонено зовсім або дозволено з суттєвими штрафами. У рідкісних випадках дозволяється "переписати" авіаквиток за новими датами з доплатою до більш високого тарифу, перерахованого від пункту початку перевезення, що також обходиться в значну суму. Повернення квитка, виписаним із спеціальним тарифом здійснюється тільки у виняткових випадках.

Ще однією характерною особливістю цієї групи тарифів є, неможливість бронювати його - в правилах застосування зазначено, що оплата і виписка авіаквитка повинна бути проведена не пізніше за 24 - 72 години після бронювання; участь в "листі очікування" (так званий Waiting List) також обмежена. До вище сказаного можна додати, що квота місць (тобто кількість місць в літаку, які авіакомпанія може продати за цим тарифом, виходячи з комерційної вигоди) вкрай обмежена. Очевидно, що в розпал туристичного сезону складно буде розраховувати на найдешевший квиток.

Найдешевша група - так звані "SUPER SAVER-и". До цієї групи входять тарифи з приставкою "супер". Найбільш поширені - "супер-апекс" і "супер-пекс". Ці тарифи мають дуже велику кількість обмежень, починаючи з "дедлайн-а" (Deadline), тобто крайній термін купівлі квитка, за таким тарифом (частіше всього зустрічаються: за 21 день, за 14 днів, за 7, за 3 дні, і навпаки - не раніше 7 днів, не раніше 3-х днів) і закінчуючи так званими "Блекаут" днями (BlackOut days) - дні за якими, цим тарифом літати не можна.

Останнім часом помітне поширення отримали спеціальні пропозиції (Special Offers) і різні рекламні (Promotional) тарифи. Їх поява пов'язана з бажанням авіакомпаній заповнити незавантажені рейси в міжсезоння, залучити пасажирів на нові рейси і збереження конкурентоспроможності на конкретному напрямку ринку. Мабуть найбільший мінус цих програм - це їх непередбачуваність. Неможливо заздалегідь передбачити, яка авіакомпанія і на якому напрямі виступить зі спеціальною пропозицією, які будуть його терміни дії і вартість квитка. Тому інформація, що хтось, колись літав кудись за зовсім незначну суму часто має тільки пізнавальний інтерес.

Нормальний повний тариф

Пасажир, який сплатив квиток за нормальним (повному) тарифом, має ряд переваг. Бронювання, оплата і оформлення квитків не регламентовані. Термін дії авіаквитка - один рік, немає ніяких вимог по мінімальному терміну перебування в країні призначення, не обмежено число зупинок по маршруті. Змінювати дату вильоту у більшості випадків можна без штрафних санкцій. При повному тарифі існує можливість коригування або зміни маршруту. Повернення авіаквитка здійснюється також без штрафних санкцій. Можна придбати квиток в один бік, якщо це не порушує правила,  які встановлені країною.

Екскурсійний тариф

В залежності від напрямку встановлюється термін дії тарифу: півроку, три місяці і один місяць.

На деяких напрямках існує мінімальний термін перебування в країні призначення, діє так зване правило неділі, тобто в який би день тижня Ви не прилетіли, обов'язково повинні провести ніч з суботи на неділю в цьому пункті, а відлетіти назад зможете лише в найближчу неділю чи після неї.

Можлива зміна дати зворотного вильоту в межах терміну дії тарифу. Якщо ви відмовляєтеся від квитка не в день вильоту, як правило, квиток може бути повернений без сплати штрафу, але  утриманням такси Аерофлоту у розмірі $ 1.

Тариф АПЕКС (APEX)

Якщо Ви не відлетіли зі своєї провини, гроші в деяких випадках не повертаються. Це залежить від напрямку перевезення і правил застосування тарифу АПЕКС для цього напрямку.

Тариф ПЕКС (PEX)

Термін дії квитка, як правило, до трьох місяців. Дата вильоту і прильоту зазначається в момент бронювання.

Повернути квиток можливо за умови відмови від польоту не пізніше ніж за добу до вильоту. Тоді ви оплачуєте встановлену на цьому напрямі суму штрафу і отримуєте назад частину вартості квитка.

Відмовляючись від польоту в день вильоту чи після нього, ви повністю втрачаєте вартість квитка, але якщо Ви хочете зберегти місце і розумієте, що не встигли попередити компанію заздалегідь про зміну дати вильоту або прильоту, то протягом терміну дії авіаквитка ви маєте право попросити перебронювати Вам квиток тарифом вище, доплативши при цьому різницю. Дата вильоту, як правило, може бути змінена тільки після оплати штрафних санкцій.

За тарифом ПЕКС встановлений мінімальний термін перебування в країні призначення, на деяких напрямках діє правило неділі, тобто Ви повинні провести там ніч з суботи на неділю, а полетіти назад Ви можете тільки найближчу неділю або після неї.

Якщо Ви не полетіли із власної вини, гроші Вам не повертаються або повертаються з мінусом штрафу.

Молодіжний тариф

Термін дії залежить від напрямку. Скористатися тарифом може будь-який пасажир віком від 2 до 25 років, документально підтвердивши свій вік.

Молодіжна знижка може бути застосована до нормальних тарифів економічного класу і за деякими напрямками - до екскурсійних. Для польоту в ряд країн існують спеціальні опубліковані молодіжні тарифи, регламентовані особливими правилами.

Повернення повністю або частково невикористаного квитка залежить від напрямку. Іноді квиток не повертається, а  іноді повертається із оплатою штрафних санкцій.

Тариф для групи школярів

Застосовується при польотах в деякі пункти Європи для учнів шкіл та інших навчальних закладів віком до 19 років і супроводжуючого їх керівника. Мета поїздки - підвищення рівня освіти та культурний обмін. Мінімальна чисельність групи - 10 дітей плюс один дорослий, який набуває квиток за пільговим тарифом. Знижки для дітей до двох і до дванадцяти років до пільгового тарифу не надаються. Умови застосування тарифу для групи школярів регламентовані спеціальними правилами.

Подружній тариф

Застосовується при польотах в обмежену кількість країн. Одному із подружжя надається 50-ти відсоткова знижка від тарифу першого, бізнес-або економічного класу. Термін дії квитка - 1 місяць. Додаткові знижки до подружнього тарифу не надаються.

Умови застосування і повернення квитка за подружнім тарифом регламентовані спеціальними правилами.

Сімейний тариф

На даний момент таку знижку надає авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" на свої прямі рейси. Тариф надається для сім'ї з двох дорослих і максимум двох дітей віком від 2 до 12 років. Батьки сплачують повний необхідний тариф економічного класу (наприклад Київ-Лондон-Київ для батьків буде коштувати 519 $), а дитячі квитки коштують 1 $. Додаткові знижки до сімейного тарифу не застосовуються. Умови застосування і повернення квитка за сімейним тарифом регламентовані спеціальними правилами. Аеропортові збори у тариф не включені і стягуються додатково.

По всім питанням звертатися в офіси компанії!