Наберите

+380 (44) 377-5751

и мы Вам перезвоним!

Найчастіші запитання

Хто може купувати квиток в одну сторону?

Громадянин України які мають право летіти за кордон з квитком в одну сторону в наступних випадках:

- При наявності безвізового режиму між Україною, пунктом призначення і державами в пункрах пересадки;

- При виїзді на ПМЖ;

- При наявності візи "нареченої", "нареченого";

- При наявності річний, дев'яти місячної віз;

- При наявності шести місячної робочої візи з правом продовження.

В інших випадках у Вас повинен бути зворотний авіаквиток.

За який час краще купувати авіаквитки, для того щоб отримати хорошу ціну?

Продаж авіаквитків на регулярні рейси починається за 365 днів до вильоту рейса. Чим раніше Ви бронюєте і купуєте квиток, тим дешевше він вам обійдеться.

Чи потрібна транзитна віза для перельотів з пересадками?

Якщо Ви летите з пересадкою, в деяких випадках Вам знадобиться транзитна віза. Проте, у більшості випадків пересадка з рейсу на рейс відбувається в межах транзитної зони. Обов'язково дізнайтесь у авіаагента чи є необхідність отримання транзитної візи. Якщо Вам необхідно вийти з транзитної зони, для переїзду в інший аеропорт, вимушеної ночівлі - в цьому випадку необхідно мати транзитну візу. Пам'ятайте, що транзитна віза дозволяє знаходитися в країні до 3-ї доби - в усіх інших випадках Вам необхідно отримувати звичайну візу.

Якщо Ви летите транзитом через США або Австралію, то транзитна віза потрібна завжди!!


Замовлення місць при покупці квитка

Не завжди авіакомпанії дають можливість пасажирам забронювати місце в літаку. Просимо Вас уточнити чи є така послуга на даному рейсі у менеджера з продажу авіаперевезень.

Скасували або затримали рейс. Що робити?

Якщо Ви дізналися про відміну рейсу безпосередньо в аеропорту, то представник авіакомпанії-перевізника може запропонувати Вам альтернативу перельоту найближчим рейсом в цій або інших авіакомпанії. Якщо Вас це не влаштовує, то Вам слід зробити позначку в квитку про відміну рейсу та зробити повернення грошових коштів в нашому агентстві.

Якщо ви дізналися про відміну рейсу заздалегідь, Вам необхідно зв'язатися із співробітником нашого агентства, щоб узгодити можливі альтернативні варіанти перельоту. Якщо вони Вам не підійдуть, Ви можете без втрат отримати повну суму за куплений квиток.
Увага!!! Тільки в разі затримки рейсу більше ніж на 3 години, Ви можете розраховувати на повне повернення вартості не використаного квитка. Якщо рейс затримано менш ніж на 3-ри години, авіакомпанія в праві відмовити Вам в компенсації.

Який час вказується у квитку?

У квитку завжди вказується місцевий час вильоту та прибуття за маршрутом.

Чому такий дешевий тариф?

Спеціальні пропозиції на нашому сайті включають тариф і всі збори.

Тарифи відносяться тільки до перевезення з пункту відправлення до пункту призначення. Тариф - це дохід авіакомпанії (її постійні витрати). В тариф зазвичай не включаються транспортні послуги з перевезень між аеропортами і між аеропортом і міським аеровокзалом.

Збори - це оплата паливного збору, послуги аеропорту вильоту та призначення, безпеку в аеропорту.Не дивуйтеся, якщо дізнаєтеся, що ці збори будуть перевищувати тариф, іноді це трапляється.

Якщо у Вас є додаткові питання - задавайте їх нам, ми із задоволенням відповімо!